Gelevera Deresi


Koyverdin gittin beni adlı karadeniz türküsünün blok flüt ile çalınışı ve notaları.

fa, fa, mi, mi, re, re, mi, do (Gelevera deresi oy)
fa, fa, mi, mi, re, re, re (Gelevera deresi)
fa, fa, mi, mi, re, re, mi, do (İki dağun arasi oy)
fa, fa, mi, mi, re, re, re (İki dağun arasi)
re, mi, fa, sol, sol, fa, sol, fa, mi (Yüzünden silinmesin oy)
fa, mi, re, sol, sol, fa, sol, fa, mi (Yüzünden hiç gitmesin oy)
fa, fa, mi, mi, re, re, mi, do (Biçağumun yarasi oy)
fa, fa, mi, mi, re, re, re (Biçağumun yarasi)
fa, fa, fa, fa, fa, mi, fa (Sevduğum senun aşkun)
fa, fa, fa, fa, fa, mi, fa (Ciğerlerumi dağlar)
re, mi, fa, sol, sol, sol, sol, fa, sol, fa, mi, re (Hiç mi düşünmedun sen)
sol, sol, sol, sol, fa, sol, fa, mi, re (Hiç mi düşünmedun sen oy)
fa, fa, fa, fa, mi, mi, mi (Sevduğun boyle ağlar)
fa, mi, mi, re, re, re (Sevduğun boyle)